دادستان شبستر با اشاره به پرونده بعضی شوراها و شهرداران در ‌شبستر گفت: تحقیقات عمده تمام شده و منتظر استعلام از نهاد خاصی هستیم و تا شهریور ماه پرونده منتج به نتیجه خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 23 June 2017
ناصر قاسم‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یارانش بر لزوم بزرگداشت این شهدا تاکید کرد.

وی با اشاره به عملکرد دادستانی شبستر اظهار کرد: در بحث زندانیان شبستر 14 فقره نسبت به سال گذاشته افزایش داشتیم که با کمک‌های خیرین در جشنگلریزان ان شاء الله شاهد زندانیان خواهیم شد.

قاسم زاده افزود: تعداد 84 زندانی و در حدود بیش از 46 درصد زندانیان شبستر مربوط به پرونده‌های مواد مخدر است و این نشان می‌دهد‌ که باید اطلاع رسانی وآگهی‌های لازم به جونان داده شده و توجه بیشتری به جوانان باشد و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در حل مشکل اشتغال جوانان تلاش کنند تا شاهد کاهش آلوده شدن جوانان به مواد مخدر شویم.

دادستان شبستر با اشاره به پرونده بعضی شوراها و شهرداران در شهرستان شبستر تصریح کرد: تحقیقات عمده تمام شده و منتظر استعلام از نهاد خاصی هستیم و تا شهریور ماه پرونده  منتج به نتیجه خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تصرف برخی مسیل‌های سیل در شهرستان شبستر افزود: متاسفانه نقشه جامعی از مسیل‌های موجود در دسترس نبوده و با هماهنگی دهیاری‌ها و منابع آب و با دستور قضایی،مسیل‌های سیل خطرآفرین بازگشایی خواهند شد.

دادستان شبستر با اشاره به مشکل مسکن بسیجیان شبستر گفت: در خصوص این مورد در شورای تأمین نیز جلساتی برگزار شده و رأی های لازم صادر شده وواحدها تحویل داده شده است و مشکل فعلی بحث صدور اسناد است.

قاسم زاده در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر پیشگیری از جرم در شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: برای امنیت بیشتر تاکید شده میادین و اماکن عمومی دوربین‌های مداربسته نصب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :