کد خبر: ۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 07 June 2015
رییس هیات امنای شهرک صنعتی سیمین دشت گفت: سودهای بالای بانکی کمر تولیدکنندگان را خم کرده است.
علی فراهانی در مراسم معارفه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز اظهار کرد: تولیدکنندگان همواره همراه دولت و مسئولان هستند و از سیاست‌های آنان پیروی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بیش از پیش از بخش تولید حمایت کنند؛ چراکه کلید توسعه کشور در دستان واحدهای تولیدی و صنعتی است.
فراهانی افزود: متاسفانه در حال حاضر شرایط تولید در کشور مساعد نیست و بسیاری از تولیدکنندگان کار می‌کنند تا بتوانند سود وام های بانکی خود را بپردازند.
وی ادامه داد: بدیهی است بخش تولید با بهره 30 درصدی بانکی نمی‌تواند روی پای خود بایستد.
فراهانی گفت: مسیر استغال‌زایی از دل تولید می‌گذرد بنابراین نباید فعالان این حوزه را نادیده گرفت و حمایت ازآنها را سرسری گرفت.
رییس هیات امنای شهرک صنعتی سیمین دشت با گلایه از مردم به دلیل خرید کالاهای خارجی گفت: متاسفانه مردم امروز حمایت چندانی از کالاهای ایرانی نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه بیشتر کالای خارجی خریداری کنند.
وی تصریح کرد: بخشی از این امر به کیفیت نامناسب کالاهای ایرانی در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی بازمی‌گرددو بخشی از آن نیز به عدم فرهنگ‌سازی درست دراین حوزه مرتبط است.
فراهانی در پایان گفت: اگر چرخ تولید درکشور از حرکت بایستد حرکت چرخ توسعه نیز متوقف می‌شود و در نهایت اهداف پیش بینی شده برای نظام محقق نمی‌شود بنابراین باید مساله حمایت از تولید کنندگان را جدی گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار