فرمانده انتظامی شهرستان از کشف بیش از یک هزار و 800 ثوب البسه قاجاق به ارزش بیش از 350 میلیون ریال پیش از توزیع در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 22 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" رضا شیرزادی"، اظهار کرد: ماموران یگان امداد روز گذشته حین گشتزنی در محور قزانچی به یک دستگاه پژو 405 نقره ای مشکوک و دستور توقیف را صادر کردند اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت سرسام آوری اقدام به فرار کرد.
  
وی افزود: این قاچاقچیان حرفه ای به منظور فرار از دست قانون از سیستم دودزا استفاده کردند اما در مقابل مهارت پلیس راه به جایی نبردند و ناچار به تسلیم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: پس از بررسی از خودرو مذکور مقدار یک هزار 458 ثوب البسه قاچاق کشف و سه نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه ترمینال به یک دستگاه پراید مشکوک شدند و برای توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: پس از بررسی از خودرو مذکور 358 ثوب البسه قاچاق کشف و یک متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس نظر کارشناسان انتظامی ارزش دو محموله کشف شده 350 میلیون ریال برآورد می شود.

سرهنگ شیرزادی یادآور شد: کالاهای کشف شده به اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز تحویل و متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار