در بازدید معاون وزیر راه از یک پروژه عمرانی البرز اعلام شد
مدیر عامل شهرک دارویی استان البرز گفت: 50 هزار هکتار برای امکانات رفاهی شهرک در نظر گرفته شده که در زمان مقرر احداث این مکان‌ها آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی امروز به صورت سرزده از شهرک دارویی استان البرز بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید طی سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که هم اکنون باید بیش از گذشته مدنظر مسئولان قرار گیرد توسعه اشتغالزایی و هموار کردن این مسیر برای کارآفرینان و تولیدکنندگان است.
وی با مثبت ارزیابی کردن احداث شهرک دارویی گفت: ورود به بحث دارویی کشور و تولید و فناوری روزداروها در کشور ایران یکی از مهمترین مسائلی  است که بخش خصوصی باید به آن ورود پیدا کند.
این مسئول بیان داشت: شهرک دارویی استان البرز از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفته است و انتظار این است در این راه در مسیر قانونی حرکت کرد تا تولیدات و اشتغالزایی در کشور ایجاد شود و از همه مهمتر به صنعت دارویی کشور نیز کمک شود.
در این بازدید هیربد معصومی معاون هماهنگی امورعمرانی استان البرز نیز در خصوص توسعه تولیدات و اشتغالزایی تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات و توسعه اشتغالزایی یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن  توجه کرد.
از سوی دیگر مدیرعامل شهرک دارویی استان البرز نیز به تشریح فعالیت‌های انجام شده برای توسعه این شهرک پرداخت.
علی بشارتی ظهر در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از مدیران استانی البرز از شهرک دارویی این استان به خبرنگاران گفت: سرمایه‌گذاری 100 هزار میلیارد ریالی در این شهرک انجام شده است که با احداث این شهرک برای بیش از 6 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
وی در خصوص سرمایه‌گذاری و ورود بخش خصوصی در این شهرک گفت: 50 هزار هکتار برای امکانات رفاهی شهرک در نظر گرفته شده که در زمان مقرر احداث این مکان‌ها آغاز خواهد شد.
به گفته وی شهرک دارویی استان البرز با مساحت 200 هکتاری در مجاورت شهرک صنعتی بهارستان کرج توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار