مدیرکل گمرک استان همدان از ارسال نخستین محموله فرش دستبافت از گمرک استان همدان خبرداد و گفت: با پیگیری های انجام شده و رفع موانع در ابتدای خرداد ماه سالجاری ۱۶۰ تخته فرش دستبافت به متراژ ۶۱۲ متر از گمرک این استان به مقصد امارات انجام شد.
کد خبر: ۴۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱ 07 June 2015
مدیرکل گمرک استان همدان از صادرات ۲۰۱ هزار و ۵۳۲ تن کالا از گمرک همدان در دو ماه نخست سالجاری خبرداد.

به گزارش ایرنا؛ جمال خشوعی با بیان اینکه تعداد اظهار نامه های صادراتی در در دو ماه نخست سال جاری ۸۷۲ فقره بوده است، افزود: ارزش این میزان کالای صادر شده ۲۱ میلیون ۷۰۷ هزارو ۱۰۰ دلاربوده است .

وی عمده ترین کالاهای صادراتی استان همدان را سیب زمینی، سیمان، کشمش، سفال، چيني آلات بهداشتي، شور و ترشيجات، سیم و کابل آلومینیوم، شیشه دست ساز، ظروف تفلون، رب گوجه فرنگی، جار و بطری شیشه ای، لوله پلی اتیلن، کاشی و غیره عنوان کرد.

مدیرکل گمرک استان همدان اظهارداشت: کالاهای صادراتی استان همدان به کشورهایی عراق، اکراین، امارات، ایتالیا، چین، ترکیه، انگلستان، آلمان، لهستان، مالزی، قطر، روسیه و غیره ارسال شده است.

خشوعی تعداد اظهارنامه های وارداتی استان همدان در دو ماه سالجاری را نیز  ۴۲ فقره به وزن ۷۵۴ تن اعلام کرد و گفت: ارزش این میزان کالا دو میلیون و ۵۰۵ هزارو ۴۵۱ دلار بوده است .

وی با بیان اینکه درآمد کل گمرک استان همدان در دو ماه نخست سال جاری ۱۶میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۹۶۶ ریال بوده است، یادآورشد: این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۹۴ درصدی داشته است.

خشوعی همچنین از ارسال نخستین محموله فرش دستبافت از گمرک استان همدان خبرداد و گفت: با پیگیری های انجام شده و رفع موانع در ابتدای خرداد ماه سالجاری ۱۶۰ تخته  فرش دستبافت به متراژ ۶۱۲ متر از گمرک این استان به مقصد امارات انجام شد.

وی ارزش این تعداد فرش دستبافت را ۱۰۱ هزارو ۴۴۶  عنوان کرد و افزود: سال گذشته فقط دو محموله فرش از گمرک استان همدان صادر شد.

مدیرکل گمرک استان همدان با بیان اینکه در گذشته یکی از مهمترین اقلام صادراتی از این گمرک فرش بوده است، یادآورشد: با پیگیری های انجام شده و مذاکره با تجار مبنی بررفع موانع و توسعه صادارت غیر نفتی، صادرکنندگان فرش تشویق به صادرات خود از گمرک همدان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار