فرمانده انتظامی ابرکوه از کشف سه هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 14 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ علیرضاصالحی گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهر ابرکوه توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی اجرا شد.
وی افزود: در همین راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی ابرکوه در هفته گذشته از 20 واحد صنفی بصورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازدید و به 6 واحد صنفی فاقد استاندارهای لازم تذکرات لازم را دادند.
این مسئول تصریح کرد: در اجرای این طرح این مقدار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس اماکن شهرستان از یک واحد صنفی متخلف کشف شد.
صالحی خاطر نشان کرد: طرح ها و برنامه های نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
***
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی اسکانیا 21 هزار کیلوگرم نخ خارجی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ محمود میرحسینی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل محورهای ارتباطی یک دستگاه تریلی را که با محموله نخ از جنوب کشور عازم مازندران بود به ظن قاچاق متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از تریلی این مقدار نخ خارجی قاچاق که فاقد مجوز گمرکی بود کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: این محموله نخ خارجی به صورت قاچاق بارگیری شده بود که در محورهای ارتباطی یزد کشف و تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شد.
میرحسینی در پایان بر مبارزه همه جانبه با ورود کالای خارجی قاچاق تاکید کرد و افزود: مبارزه با این معضل پنهان نیازمند همکاری همه دستگاه های مربوطه و مردم است.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار