مسئول کانون فرهنگی محبان حضرت علی اکبر(ع) کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان سفره افطار برای اطعام نیازمندان در کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،میثم مقدسی، اظهار داشت: کانون فرهنگی هیئت محبان شاهزاده علی اکبر(ع) از سال ۱۳۸۳، همه ساله در میدان غدیر درب شهرداری کرمانشاه با برپایی خیمه، از عموم روزه داران عزیز به نحوه شایسته پذیرایی نموده و ثواب آن هرشب به یک شهید هدیه می‌شود.

مقدسی افزود: در این خیمه همه روزه به عزیزانی که روزه اولی هستند بسته‌های فرهنگی شامل قرآن، مفاتیح الجنان، کتاب‌های آموزشی، بلیط شهربازی به کودکان و به محرومینی که از قبل شناسایی شده‌اند بُن غذا و خشکبار هدیه می‌شود.

برگزاری اجتماع بزرگ عاشقان امیرالمؤمنین (ع) در کرمانشاه

مسئول کانون فرهنگی هئیت محبان شاهزاده علی اکبر (ع) پیرامون تأمین هزینه‌های این خیمه افزود: تمام هزینه‌های این خیمه توسط کانون و هئیت محبان شاهزاده علی اکبر (ع) تامین می‌شود و نیز عزیزانی که نذوراتی مثل قند، شکر، خرما، شیر و... دارند بعد از تحویل آن به خیمه، نسبت به توزیع آن اقدام می‌کنیم.

مقدسی با اشاره به دیگر برنامه‌های این خیمه افزود: پشت نویسی ماشین و پاسخگویی به سوالات شرعی در این خیمه انجام می‌شود و حدود ۳۰ نفر از جوانان کانون و هئیت در این خیمه خدمت می‌کنند که شایسته سپاس و قدردانی از این عزیزان دارد.

وی افزود: سفره کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) هر روز میزبان روزه داران و عاشقان اهل بیت (ع) است و ان شاءالله در شب بیست و یکم رمضان ساعت ۲۲ نیز اجتماع بزرگ عاشقان امیرالمؤمنین (ع) از میدان غدیر، درب شهرداری کرمانشاه آغاز خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار