معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۱۲۲۶ بیمار صعب‌العلاج و از کارافتاده در برنامه‌های درمانی و بهداشتی کمیته امداد بر اساس طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع نهادینه شده است.
کد خبر: ۴۴۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 12 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل  از تسنیم،کیومرث رحمتی‌پور  با بیان اینکه هم اکنون 58 هزار مددجوی شهری تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره‌مند هستند، اظهار داشت: 567 نفر از مددجویان دارای کارت درمان کمیته امداد، از کارافتاده و زمین گیر و 659 مددجو نیز بیماری صعب‌العلاج دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه دیالیز و پیوند کلیه، سرطان، هموفیلی، تالاسمی و ام‌اس را جزء بیماریهای صعب‌العلاج دانست و گفت: 96بیمار دیالیز، 71 پیوند کلیه، 16 هموفیلی، 39 تالاسمی، 43 ام اس و 394بیمار سرطانی از بیماران صعب‌العلاجی هستند که از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

رحمتی‌پور افزود: کمیته امداد علاوه بر پرداخت سهم سازمان به بیماران صعب‌العلاج، هزینه خدمات درمانی این بیماران را نیز به صورت فرانشیز پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین کمیته امداد ماهیانه به خانواده‌های مددجویان از کارافتاده و زمین‌گیر کمک هزینه نگهداری پرداخت می‌کند، بیان کرد: سقف این کمک هزینه یک میلیون ریال است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های درمانی و بهداشتی کمیته امداد

بر اساس طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع نهادینه شده است، اظهار کرد: تمامی بیماران مانند بیماران خاص و صعب‌العلاج برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی دارای یک پزشک خانواده هستند که از طریق این پزشک به پزشکان متخصص جهت درمان ارجاع داده می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار