به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر سفره های آسمانی از محل موقوفات شیراز برپا می شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 11 June 2017
جواد یزدانی کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این سفره های آسمانی در راستای اجرای طرح نیات واقفین از محل موقوفات شیراز در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها برپا می شود که روزه داران در این ایام میهمان این سفره های اطعام هستند.
 
وی بیان کرد: همزمان با 18 رمضان و نخستین شب از لیالی قدر از محل موقوفه معزالوزاره در محل دانشکده علوم قرآنی 300 پرس غذا و در مسجد رسول الله واقع در بلوار رسول اعظم 700پرس غذا در بین روزه داران توزیع می شود.
 
یزدانی با اشاره به اینکه در شب بیست و سوم ماه رمضان 300نفر از روزه داران در آستان مقدس علی ابن حمزه(ع) میهمان سفره اطعام افطاری از محل موقوفه حاجیه بی بی هستند، افزود: در این شب پر برکت 600 روزه داران از سوی خیریه سرطان واقع در چهارراه خیرات میهمان سفره اطعام می شوند.
 
وی ادامه داد: در مسجد الجواد واقع در بلوار رحمت و آستان مقدس زینبیه در گود عربان از محل موقوفات ظریف کار، موقوفات آقاباباخان و موقوفات شیراز در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) و حسینیه آقاباباخان در سه شب لیالی قدر روزه داران مهمان این سفره های اطعام هستند.
 
یزدانی افزود: در 2مسجد امام سجاد(ع) واقع در بلوار پاسداران و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در بلوار نصر از موقوفه شیادانی و موقوفه حاج علی اکبر قوام در 2 محل کاظمیه واقع در شاهزاده قاسم(ع) و خیریه پوراسلامی روزه داران اطعام می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار