نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ترویج اخلاق قرآنی مهم‌ترین نکته در برنامه های فرهنگی قرآنی باید باشد، گفت: اگر قرآن در تمامی زمینه ها عملیاتی شود پاسخگوی همه صحنه ها خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 11 June 2017
آیت الله سیدعلیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی بیرجند ضمن تبریک ولادت امام حسن(ع) و تسلیت شهادت شهدای ترور تهران، گفت: خون این شهداء بر پیکره جامعه تزریق شد و نتیجه آن حضور باشکوه  مردم در تشییع روز جمعه بود که به نوعی حماسه 9 دی دیگری رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دعوت به خدا زاویه های گوناگون دارد، افزود: دیدن خط قرآن برای انسانهای بی سواد، ثواب دارد، ترجمه، حفظ و تفسیر قرآن همه اینها ثواب دارد، اما آنچه که از اینها موثرتر است قرآنی شدن انسان‌ها‌ست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اخلاق قرآنی مهم‌ترین نکته در برنامه های فرهنگی قرآنی باید باشد، گفت: این یعنی اینکه قرآن را برداشتن و در صحنه جامعه پیاده کردن است که در تمام صحنه‌ها جواب می‌دهد.

عبادی با اشاره به اینکه قرآن اگر عملی شود در تمام صحنه ها جواب می دهد، افزود: اگر قرآن به صحنه علم بیاید علم زیبا می شود، به صحنه سازندگی، جهاد، سیاست و جامعه بیاید همه اینها زیبا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر در حرف زدن برای بقیه حرفهای ما از روی خیرخواهی  و منطق و استدلال باشد، افراد قبول می کنند و جامعه عوض می شود، افزود: وقتی با فرد با منطق و دلسوزی و دلیل حرف زد، او می پذیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم اگر زیبایی‌های اهل قرآن و ائمه معصومین را متوجه شوند، می‌پذیرند، افزود: اینکه مجموعه شما توانسته ‌برنامه‌های قرآنی را اجرا و عملی کند خبر خوشی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار