آرزو مهرابی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزشی و پژوهشی جبهه نجات کرمانشاه ( حمایت از کودک ) گفت: برخی از پزشکان خیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشتاد نفر از کودکان تحت پوشش سازمان مردم نهاد جبهه ی نجات کرمانشاه ( خانه ی کودک ) و تعدادی از والدین آن ها، در محل سمن این جبهه رایگان ویزیت کردند.
کد خبر: ۴۳۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 10 June 2017
آرزو مهرابی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،اظهار داشت:  علاوه بر ویزیت کودکان ، یک دوره مسابقه ی نقاشی نیز بین کودکان برگزار شد، و به تمام نقاشی کودکان جوایزی اهدا شد.

وی با بیان اینکه  جبهه ی نجات کودک ، به عنوان یک  سازمان های مردم نهاد در  سطح استان کرمانشاه،  افزود:  در این انجمن ۸۰ نیروی تحصیل کرده دردو بخش مددکاری و پیش گیری  درراستای حمایت از کودکان به منظور کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت دارند. 

معاون آموزش و پژوهش جبهه نجات کرمانشاه گفت:  والدین باید حقوق کودک خود احترام بگذارنند، آزار و اذیت کودکان وبه کار گرفتن کودکان توسط والدین در بیرون از خانه عدم توجه به حقوق او است.

مهرابی گفت: جببه نجات کرمانشاه دراستای  توجه به حقوق کودکان، مخصوصا کودکان کار تلاش می کند با رفع مشکلات این کودکان، آنان را به دامن خانواده باز گرداند و از آسیب های اجتماعی دور کند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار