تبلیغات دروغین و خدمات‌ ارزان، ترفندی برای کلاهبرداری یک متقلب؛ دکتر١٠هزارتومانی دستگیر شد!
فردی که ادعا می‌کرد پزشک است و برای خود یک مطب تقلبی راه انداخته بود و ادعای درمان بیماری‌ها و ناتوانی‌های جسمی و همچنین ترک اعتیاد با کمترین هزینه را داشت،دستگیر شد.
کد خبر: ۴۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 06 June 2015
شهروندان مشهدی از چندی قبل با تبلیغات یک پزشک روبه‌رو شدند که ادعای درمان بیماری‌ها و ناتوانی‌های جسمی و همچنین ترک اعتیاد به کمترین هزینه را تبلیغ می‌کرد.
افرادی برای رفع بیماری شان در پی این تبلیغات محیطی به داروخانه این فرد مراجعه کردند اما آن‌ها که نتیجه‌ای از این اقدام خود نگرفته بودند با شک و تردید نسبت‌به ادعای این دکتر موضوع را به پلیس ١١٠‌اعلام کردند.
رئیس پلیس مشهد در این باره به شهرآرا گفت: با گزارش شهروندان به پلیس و اهمیت موضوع که سلامتی مردم را تهدید می‌کرد هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرمان‌دهی و کنترل پلیس به عمل آمد و ماموران کلانتری کوی پلیس ماموریت یافتند به طور ویژه وارد عمل شوند.
سرهنگ حجت نیکمرام افزود: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن بود که این فرد پزشک نبوده و قبلا مغازه عطاری داشته که با تغییر تابلوی مغازه به نام داروخانه و استخدام منشی، خود را به عنوان پزشک معرفی کرده است. او با ویزیت‌های ١٠هزارتومانی افراد ساده‌لوح را فریب می‌داد.
وی با اشاره به دستگیری این شیاد گفت: به دستور مقام قضایی مغازه پزشک قلابی بازرسی و ١١هزار عدد انواع قرص‌های غیرمجاز و دست‌ساز توان‌افزا، ترک‌اعتیاد، لاغری، چاقی و... کشف شد.
رئیس پلیس مشهد با اشاره به اینکه تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد گفت: شهروندان باید هوشیار باشند و در برابر تبلیغات وسوسه‌انگیز دقت و توجه بیشتری داشته باشند چراکه بسیاری از کلاهبرداری‌های حرفه‌ای در سایه همین تبلیغات دروغین انجام می‌شود و اگر شهروندان با چنین افرادی مواجه شدند حتما با رویت مدارک شناسایی رسمی، از سمت و پیشه افراد مطمئن شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار