گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با فرا رسیدن ایام بهار قرآن، نهمین نمایشگاه قرآن و عترت فارس با عنوان «عروةالوثقی» در جوار آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برپا شد.
کد خبر: ۴۳۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 08 June 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:ملیحه امیرحكیمی، سرپرست اداره مجامع قرآنی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت فارس با عنوان «عروةالوثقی» در جوار آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برپا شد، گفت: این نمایشگاه از عصر چهارشنبه، ۱۷ خردادماه آغاز به كار كرد.

وی با بیان اینكه در این نمایشگاه ۷۴ غرفه در بخش‌های مختلف قرآن و عترت برپا شده است، افزود: در نمایشگاه مذكور نهادها و سازمان‌های مختلفی نظیر جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره زندان‌ها، ستاد اقامه نماز، سازمان تبلیغات اسلامی به همراه مؤسسات قرآن و عترت وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند.

امیرحكیمی اظهار كرد: این نمایشگاه تا ۲۲ خردادماه جاری برپاست كه علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید كنند.

سرپرست اداره مجامع قرآنی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن برشمردن بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه،‌ برنامه‌های مختلفی نظیر شب شعر رمضان، شب شعر حضرت شاهچراغ(ع)، محافل قرآنی، مراسم جزءخوانی روزانه قرآن، مسابقه قرائت قرآن و نشست‌های علمی در سرای قرآنی این نمایشگاه برگزار می‌شوند.

وی با یادآوری این نكته این نمایشگاه و برنامه‌های جانبی آن در قالب «جشن رمضان» برپا شده است، گفت: یكی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام تجلیل از ۱۰ نفر از فعالان قرآنی استان فارس كه این برنامه به احتمال زیاد در روز ۲۲ خردادماه با حضور حجت‌الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

امیرحكیمی در پایان گفت: در قالب برگزاری جشن رمضان در ایام ماه مبارك رمضان، ۹۰ مشاعره قرآن و عترت، ۶۰ محفل انس با قرآن و ۳۰ نشست علمی با موضوع قرآن كریم در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار