امام جمعه ملایر گفت: در پرتو درایت رهبری هر روز شاهد افزایش عزت و اقتدار انقلاب اسلامی هستیم
کد خبر: ۴۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 06 June 2015
امام جمعه ملایر گفت: در پرتو درایت رهبری هر روز شاهد افزایش عزت و اقتدار انقلاب اسلامی هستیم

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: هر کس از بدی‌ها و فتنه‌ها بپرهیزد و تقوای الهی پیشه کند خداوند او را نجات خواهد داد.

وی با استناد به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: ایشان فرمودند، خوشا به حال شیعیانی که متوسل به ریسمان اهل بیت(ع) هستند و از مشرکان و دشمنان برائت می‌جویند، اینها کسانی هستند که در درجات ائمه اطهار قرار می‌گیرند.

خطیب جمعه ملایر در ادامه با اشاره به ولادت امام عصر (عج) و نیمه شعبان گفت: بهترین اعمال انتظار فرج است و خوشا به حال کسانی که جزء منتظران واقعی امام زمان (عج) هستند.

وی با بیان اینکه انتظار دو نوع مخرب و سازنده دارد، تصریح کرد: انتظار سازنده انتظاری است که منتظرانش زمینه را برای ظهور منجی فراهم کنند.

فاضلیان یادآور شد: کسانی که دل را از غیر خدا پاک کرده و در مقابل بی‌عدالتی و ظلم می‌ایستند؛ منتظرانی هستند که در انتظار سازنده به سر می‌برند.

وی خطاب به خانواده‌ها گفت: شما باید فرزندان خود را به مساجد، جلسات و برنامه‌های قرآن و دعا سوق دهید تا ضمن آشنایی آنها با دین مبین اسلام نسلی پاک و فرهیخته و منتظر واقعی تربیت کنید.

امام جمعه ملایر با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 بیان داشت: جرقه‌های انقلاب از قیام 15 خرداد زده شد.

وی بر پا کردن حکومت بر مبنای اسلام را بزرگترین هدف قیام 15 خرداد دانست و افزود: همواره باید در ادامه راه شهدای قیام 15 خرداد، انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

فاضلیان به آثار و برکات وجودی امام در جامعه اشاره کرد و گفت: ایجاد عزت و سربلندی برای مسلمین، زنده کردن اسلام واقعی در دنیا و بیداری و آگاهی مسلمانان از مهمترین این آثار است.

وی در ادامه با اشاره به نظر امام خمینی (ره) در مورد مقام معظم رهبری اضافه کرد: امام راحل در مورد ایشان فرمودند «آیت‌الله خامنه‌ای کسی است که قلبش برای اسلام می‌تپد، خدمتگزار اسلام و انقلاب است».

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بعد از رحلت امام (ره) نیز با انتخاب به موقع خبرگان، سکان انقلاب در دست رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، بیان کرد: امروز نیز بعد از گذشت نزدیک به سه دهه از انقلاب به رهبری ایشان، روز به روز بر عزت و سربلندی انقلاب افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: همه ما باید در مسیر ولایت ادامه‌دهنده راه امام و رهبری باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار