رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان خبر داد
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بازشماری آرا تغییرات بسیار جزئی در نتایج در برداشت، گفت: جایگاه نفرات ششم و هفتم و نفرات نخست و دوم علی البدل تغییر کرد.
کد خبر: ۴۳۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 06 June 2017
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان صحت انتخابات شورای شهر زنجان را تأیید کرد و گفت: جای نفرات ششم و هفتم و نفرات نخست و دوم علی‌البدل تغییر کرد.

وی به بازنگری 175 صندوق شامل صندوق‌های دستی و الکترونیکی اشاره کرد و گفت: در در 39 صندوق رای‌گیری دستی انجام شده بود که آرای دستی نیز با توجه با اعتراضات نامزدها مورد شمارش قرار گرفت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان تعداد آراء دستی را 600 رای برشمرد و گفت: با شمارش آرای دستی این تعداد رای در نتیجه نهایی نیز اعمال شد.

بیگدلی صحت انتخابات شورای شهر زنجان را تایید کرد و گفت: با اعلام صحت انتخابات پنجمین دوره شورای شهر زنجان به فرمانداری زنجان، پرونده شورای شهر زنجان با این بررسی‌ها بسته شد.

گفتنی است که طبق گفته رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان جای آقایان اسماعیل دویران و سید رحمان احمدی (نفرات ششم و هفتم) و آقایان اکبر اوصالی و رزاق محمدی(نفرات اول و دوم علی البدل) عوض شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار