کد خبر: ۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 05 June 2015
خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه شهربازی‌های متخلف پلمب می‌شود، گفت: در رابطه با مواردی که ایمنی مردم را به خطر می‌اندازد، به هیچ عنوان شوخی نداشته و به طور قطع شهربازی را پلمب می‌کنیم.
نیره پیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه بازرسی‌های شهربازی‌ها در سراسر کشور انجام شده و اکنون نیز به روند آن شدت می‌بخشیم، اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه‌ای به همه ادارات کل استاندارد و زیر مجموعه و شرکت‌های بازرسی استاندارد، تاکید شده تا نظارت و بازرسی‌ها بر وسایل بازی شهربازی‌های کشور افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه در راستای همدلی و همزبانی، دستگاه‌ها باید هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند، افزود: متاسفانه گاهی  شاهد این هستیم که وسیله بازی به سبب ناامنی و غیرایمن بودن توسط سازمان ملی استاندارد پلمب می‌شود اما این دستگاه‌ها توسط شهرداری یا پیمانکار باز می‌شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: متاسفانه فاجعه‌ای که 2 سال پیش در گناباد اتفاق افتاد، نشات گرفته از چنین موضوعی بود.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه بازی از سال 90 توسط سازمان ملی استاندارد پلمب شده بود اما شهرداری و پیمانکار پلمب را باز کرده و از آن استفاده کردند که این امر منجر به فوت یک پسر بچه شد.
پیروزبخت با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها و پیمانکارانی که در شهربازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند باید در راستای خدمت‌رسانی ایمن به مردم فعالیت کنند، گفت: در این راستا با متخلفان و دستگاه‌هایی که در این زمینه غیرمجاز فعالیت می‌کنند، به طور قاطع برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: در رابطه با مواردی که ایمنی مردم را به خطر می‌اندازد، به هیچ عنوان شوخی ندارد، به طور قطع شهربازی را پلمب کرده و اجازه استفاده از آن را نمی‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
كدام شهربازي؟ يه الكلنگ برقي كه ديگه اين حرفها رو نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار