نماینده مجلس:
تابناک: نماینده مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت:حمایت از توسعه صنایع کوچک و متوسط سبب افزایش تولید و اشتغال در کشور می شود.
کد خبر: ۴۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سید محمد حسین میرمحمدی افزود:تنوع تولیدات، کاهش قیمت، افزایش راندمان، بهره گیری از نیروهای تحصیلکرده بومی، اشتغال پایدار از مزیت های مهم صنایع واحدهای کوچک صنعتی بخصوص در شهرستان ها و مناطق کم برخوردار به شمار می رود.

وی تصریح کرد: توجه به صنایع کوچک به خوبی گام برداشتن در راستای منویات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، بهره مندی از تولیدات داخلی و ایجاد فرصتهای شغلی است.

نماینده مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس با اشاره به توانمندی های بالای شهرستان گلپایگان در بخش های کشاورزی، دامداری و گردشگری اظهار کرد:در این شهرستان با وجود سه شهرک صنعت و چند مرکز دانشگاهی بخصوص دانشکده فنی و مهندسی ظرفیت مناسبی در حوزه صنعت و کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط تولیدی وجود دارد.

میرمحمدی خواستار همکاری وهمدلی همه مسوولان برای رفع مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی صنعتی و دیگر بخش های اقتصادی برای رشد و تعالی بیشتر شهرستان گلپایگان شد.

شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار