رئیس اتحادیه رستوران داران اصفهان گفت: رستوران‌داران اصفهانی در ماه مبارک رمضان با ارائه ۳ هزار پرس غذا به زائران امام رضا (ع) در مشهد مقدس نذر خود را ادا می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 03 June 2017
تابناک اصفهان- حسین ملت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان 300 چلوکبابی، 80 رستوران و 70 مرکز جوجه‌ کبابی دارای مجوز فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: از اول تا 22 ماه مبارک رمضان نیمی از این واحدهای صنفی برای ادای نذر به مشهد مقدس می‌روند.

وی ادامه داد: این واحدهای صنفی در شهر مقدس مشهد در حسینیه اصفهانی‌ها با ارائه 3 هزار پرس غذا نذر خود را ادا می‌کنند.

رئیس اتحادیه رستوران داران اصفهان افزود: برخی از این واحدهای صنفی هم با وجود حضور در شهر اصفهان به احترام ماه رمضان از ارائه و فروش غذا به شهروندان خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال در ماه رمضان، واحدهای صنفی پیشنهاد کرده‌اند که 5 درصد قیمت‌ها را نسبت به نوروز 96 کاهش دهند، بیان کرد: این موضوع به پیشنهاد واحدهای صنفی بوده و هر واحدی بنا بر قیمت و کیفیت غذای رستوان خود به عرضه غذای سالم می‌پردازد.

ملت گفت: در ایام ماه رمضان این واحدهای صنفی کبابی و رستوران‌های شهر اصفهان با ارائه خرما، سبزی خوردن و نان خشک به شهروندان افطاری صلواتی می‌دهند.

وی با بیان اینکه نرخ‌ها در ایام رمضان هیچ‌گونه تغییری نکرده و همانند ایام نوروز 96 ارائه می‌شود، اظهار داشت: قیمت عرضه غذای سالم در این مراکز بنا بر رتبه، استفاده از درجه مواد اولیه و ممتاز بودن از 4 تا 16 هزار تومان تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار