امام جمعه شیراز: اگر گویم بخشی از شهر شیراز است، انتظار است همه شرایط و امکانات شهری در آن اجرا شود و اگر دهستان است باید به عنوان دهستان مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد و در برزخ بین شهر و دهستان نگه داشته نشود.
کد خبر: ۴۳۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 30 May 2017
تابناک فارس به نقل ازایرنا: آیت الله اسدالله ایمانی سه شنبه در جمع مردم گویم بر حل مسائل و مشکلات مردم این منطقه واقع در غرب شهر شیراز تاکید کرد و با اشاره به روند پیوستن این منطقه به محدوده شهر شیراز در سال های گذشته گفت: اگر گویم بخشی از شهر شیراز است، انتظار است همه شرایط و امکانات شهری در آن اجرا شود و اگر دهستان است باید به عنوان دهستان مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد و در برزخ بین شهر و دهستان نگه داشته نشود. 

وی اظهار کرد: انتظار است مسئولان با کار جهادی، حل مسائل و مشکلات این منطقه را در اولویت قراردهند تا مردم آن از بن بست و برزخ مشکلات خارج شوند. 
امام جمعه شیراز با اشاره به مسائل و مشکلات مردمی طرح شده در این دیدار، از شرکت گاز و دیگر دستگاه های متولی استان خواست که مشکلات فراروی گازرسانی به منطقه گویم را برطرف کنند. 
وی در پاسخ به اظهارنگرانی برخی اهالی منطقه درباره مسائل فرهنگی باغشهرهای منطقه گویم نیز گفت: در مسائل فرهنگی، یک بخش کار نیز به عهده مردم است و نمی توان همه کار را به عهده نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بگذاریم و در این مسیر به وظیفه خود در امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم. 
آیت الله ایمانی افزود: همانگونه که جوانان در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، اعطای مسئولیت و هموار کردن مسیر فعالیت آنها در مقطع کنونی نیز می تواند در بسیاری از امور گره گشا باشد. 
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و برکات روزه داری در این ماه مبارک برای انسان در زندگی دنیوی و اخروی، بر اهمیت بهره گیری از شب قدر برای رشد و تعالی معنوی تاکید کرد. 
شهرک های گویم و دوکوهک مهرماه سال 91 بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی ایران به محدوده توسعه شهر شیراز پیوستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار