نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است بازشماری آرا در حضور کاندیداهای معترض پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه انجام شود تا جایی هیچ شبهه‌ای باقی نماند.
کد خبر: ۴۳۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عبدالرضا مصری، با اشاره به اعتراض برخی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه و بازشماری صندوق‌های آرا، اظهار داشت: صیانت از آرا مردم وظیفه تمامی مسؤولان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با ارایه پیشنهادی به هیأت شورای مرکزی، گفت: شمارش دوباره آرا با حضور کاندیدها و با نصب دوربین فیلمبرداری پیشنهاد بنده به هیأت شورای مرکزی بوده است.

وی ادامه داد: بهتر است که با حضور خود نامزدها شمارش آرا صندوق‌های که نسبت به آن‌ها اعتراضی وجود دارد، انجام شود تا جایی هیچ شبهه‌ای باقی نماند، چرا که مسؤولان چیزی برای پنهان کردن ندارند.

مصری با بیان اینکه شمارش دوباره صندوق‌ها در پشت درهای بسته موجب استنباط تصورهای نادرست می‌شود، بیان کرد: مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری پرشور داشتند نباید با تصورات نادرست این حضور زیبا را نادیده گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار