مدیرعامل انجمن خیرین سرطان مشهد خبر داد
مدیرعامل انجمن خیرین سرطان مشهد گفت: 25 میلیارد تومان برای ساختمان این بیمارستان برآورد شده است که خیرین تاکنون هزارتن میلگرد برای تاسیس این بیمارستان خریداری کردند.
کد خبر: ۴۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 03 June 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، مدیرعامل انجمن خیرین سرطان مشهد، مهندس اصغر افراسیابی در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی آنکولوژی ناظران در گفتگو با خبرنگار ما گفت:انجمن  خیریه سرطان در سال 61 با هدف حمایت از بیماران سرطانی  تاسیس  شد.

افراسیابی گفت: این انجمن تا سال 85 کار حمایت مالی بیماران نیازمند را توسط خیرین به عهده داشت، و از سال 85 مرکز درمانی رضا(ع) را که مرکز رادیوتراپی  و بزرگترین مرکز درمانی بیماران سرطانی است را به بهره برداری رساند.

وی افزود: درحوزه پرتو درمانی بزرگترین و مجهزترین مرکز درمانی کشور هستیم، زیرا مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای درمانی سرطان هستیم

به گفته مدیرعامل انجمن خیرین سرطان مشهد،مرکز درمانی رضا (ع) از لحاظ دستگاههای پیشرفته درمانی در کشور، مجهزترین مرکز درمانی است که  4 دستگاه شتاب دهنده با حمایت مالی خیرین خریداری و تجهیزشده وبه پیشنهاد خیرین خرید یک دستگاه شتاب دهنده دیگر هم به زودی انجام می‌شود.

اسفندیاری با بیان اینکه سرمایه گذاری این مرکز 50 میلیارد تومان بوده است، گفت: مرکز درمانی رضا(ع) با هزینه واعتماد خیرین با تعرفه دولتی به بیماران نیازمند، خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل انجمن خیرین سرطان مشهد افزود: مرکزدرمانی رضا(ع) در5 طبقه در7 هزارمترمربع به خدمات رسانی بیماران سرطانی نیازمند می پردازد.

افراسیابی گفت: مرکز درمانی رضا(ع) روزانه بین 500 تا 700 نفر پذیرش دارد که یک طبقه این مرکز آسایشگاه مرکز اقامتی برای همراهان بیماران نیازمند شهرستانی آماده شده است.

وی درباره پروژه بیمارستان تخصصی آنکولوژی ناظران گفت: این  بیمارستان در18 هزارو500 مترمربع زمین  با 26 هزارو800 مترزیربنا توسط مهندس ناظران از بنیاد مسکن و شهرسازی خریداری شد.

مدیرعامل انجمن خیرین با بیان اینکه عملیات گودبرداری بیمارستان تخصصی ناظران از فردا همزمان با نیمه شعبان آغاز می شود، گفت: سه سال پیش این زمین  به مبلغ 4 میلیارد تومان خریداری شد و درنظر داریم این بیمارستان در 6 طبقه احداث شود.

افراسیابی افزود: درکشور اصلا بیمارستان تخصصی  سرطان نداریم و این مرکز بزرگترین و مجهزترین بیمارستان تخصصی سرطان کشور است.

وی گفت: خیرین تاکنون هزارتن میلگرد برای تاسیس این بیمارستان  خریداری کردند که 25 میلیارد تومان برای ساختمان این بیمارستان برآورد شده است، اما برای تجهیزات هنوز برآوردی نشده است.

افراسیابی درپایان گفت: 10 هزار خیر، عضو انجمن خیرین سرطان مشهد هستند.

وی همچنین ظرفیت این بیمارستان تخصصی را ۳۰۰ تخت خوابی اعلام کرد که با امکانات کارآمد و روز آمد تجهیز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار