امام جمعه زنجان مطرح کرد
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان گفت: آمریکا به هیچ وجه نمی‌خواهد شاهد آرامش در منطقه باشد و به هر طریقی به دنبال ایجاد درگیری در منطقه است
کد خبر: ۴۳۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 26 May 2017
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با بیان اینکه سفر ترامپ به منطقه خاورمیانه سرآغاز فصل جدیدی از تنش در این منطقه بود، افزود: برخی دولت های عربی منطقه گوش به فرمان آمریکا بوده و منافع این کشور را اجرا می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: این حضور و قراردادی که بسته شد نشان داد که آمریکا به هیچ وجه نمی‌خواهد شاهد آرامش در منطقه باشد و به هر طریقی به دنبال ایجاد درگیری در منطقه است.

خاآنچه تمی در ادامه به انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: آنچه که همه ما در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه به عینه دیدیم، جلوه‌گری مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت بود.

وی ادامه داد: حماسه ۲۹ اردیبهشت‌ماه خلق و به اتمام رسید و نتایج نیز مشخص شد و امروز باید طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب، باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنیم و بعد از اینکه مردم به تکلیف خود با حضور پرشور در انتخابات عمل کردند، حال نوبت نامزدهای حاضر در انتخابات است که برای آبادانی و توسعه کشور، هر آنچه را که دارند، در طبق اخلاص بگذارند که تحقق این مهم نیز با ایجاد رفاقت و کمک به یکدیگر امکان‌پذیر خواهد بود.

خاتمی افزود: بی‌شک مهم‌ترین چیزی که امروز مردم از مسئولان انتظار دارند، این است که با همدلی و انسجام فکری در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، حمایت از تولید داخلی و نیز رفع معضل بیکاری گام‌های بلندتری نسبت به گذشته بردارند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار