استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به موانع سرمایه گذاری در قم گفت: زمینه سود آوری تولید باید برای سرمایه گذاران مهیا شود.
کد خبر: ۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 02 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت تلاش مدیران برای ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در قم تاکید کرد.

استاندار قم اعمال تحریم‌های گسترده و تاثیر آن بر روند تولید و اقتصاد کشور را یادآور شد و افزود: تدبیر حکیمانه رهبری آگاه و ایستادگی و مقاومت فداکارانه ملت و مسئولان آثار این تحریم‌ها را کاسته است.

صالحی‌منش با انتقاد از موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران در استان تصریح کرد: تولیدکنندگان با هدف انجام کار اقتصادی در کنار کسب درآمد وارد عرصه تولید می‌شوند و باید شرایطی مهیا شود که در مقابل سود و منفعتی که به مردم می‌رسانند خود نیز منتفع شوند.

وی فقر و بیکاری را ریشه فساد دانست و خاطرنشان کرد: عدم اشتغال سالم و درآمدزا برای افراد جامعه بحران‌های اجتماعی و خانوادگی متعددی را در پی دارد و باید در نظر داشته باشیم که همه مسئولین در این موارد جوابگو هستند.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم کلام خداوند در قرآن مبنی بر استفاده از فرصت‌های موجود برای دوری از حسرت در آینده را بیان کرد و افزود: همه مسئولان در برابر وجدان خود، مردم و نظام اسلامی مسئول هستند و باید از فرصت‌ها برای رفع موانع جامعه نهایت استفاده را ببرند و با صداقت و راستی کار کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار