کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری به مناسبت هفته جوان با حضور ۱۱۰ دختر، مادر و بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ایوب امینی، رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این کارگاه آموزشی ،کارگاهی است که امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود، گفت:  مهارت های صحیح فرزند پروری، راه های پیشگیری از اعتیاد فرزندان، اصول ارتباط صحیح با فرزندان در محیط خانواده با حضور یکی از مشاوران مجرب در این کارگاه آموزشی به مددجویان حضور یافته ارائه شده است.

امینی با تاکید بر اینکه مادران و بانوان نقطه اتکا در کانون خانواده ها هستند از این رو برگزاری دوره های آموزشی برای آنان موجب توانمندی همه اعضای خانواده می شود، اظهار کرد: ۱۱۰ بسته فرهنگی در کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری به مادران و دختران تحت حمایت حضور یافته اهدا شد.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد به غیر از برگزاری کارگاه های آموزشی برنامه های فرهنگی دیگری نیز با حضور مددجویان تحت حمایت برگزار می کند، تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزش خانواده، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و سیاحتی، جشنوارهای قرآنی و تربیتی و... از اصلی ترین برنامه های فرهنگی کمیته امداد محسوب می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه  سال گذشته  حدود پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت در این منطقه از شهرستان کرمانشاه از برنامه های فرهنگی کمیته امداد بهره مند شده اند، پیش بینی کرد: حدود هفت هزار مددجو تا پایان سال ۹۶  در  برنامه های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار