فرمانده انتظامی شهرستان گفت: 14 مرکز توزیع گوشت غیر بهداشتی در یکی از مناطق حاشیه شهر کرمانشاه جمع آوری شدند.
کد خبر: ۴۲۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 13 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، سرهنگ "رضا شیرزادی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه با همکاری ماموران شهرداری و نمایندگان اداره کل دامپزشکی، 14 مرکز توزیع گوشت غیر بهداشتی را شناسایی و پلمب کردند.

وی افزود: این  مراکز اقدام به تهیه و توزیع گوشت های خارج از شبکه بهداشت و نظارت دامپزشکی و غیر بهداشتی می کردند که از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متخلفان در این زمینه به همراه پرونده های تشکیل شده به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: پلیس در راستای برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه با ادارات مربوطه همکاری های لازم را انجام می دهد و هر جا که نیاز باشد دست به اقدام خواهد زد.

سرهنگ شیرزادی از برخورد با کشتار غیر مجاز و عرضه کنندگان سیار گوشت دام خبر داد و بیان کرد: برخی از افراد سود جو در منازل شخصی و یا به صورت سیار اقدام به کشتار دام و عرضه آن می کنند که با توجه به وسعت بیماریهای دامی، به شهروندان توصیه می شود ضمن اعلام اینگونه موارد به مرکز فوریت های پلیسی 110، از تهیه گوشت مورد نیاز خود از این طریق جداً خودداری کنند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار