نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد گفت: اتحاد، همدلی و همبستگی بین مردم و مسوولان باعث اعتلای ایران اسلامی می شود.
کد خبر: ۴۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 01 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام عبدالرضا جمال زاده روز دوشنبه درهمایش استانی امام شهدا، همدلی و همزبانی درسالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان افزود: هم اینک این روند درکشور ما وجود داشته و دراین ارتباط اقتدار ایران اسلامی را درمنطقه و جهان به اثبات رسانده است.

وی اظهارکرد: درشرایط کنونی پیروی از راه شهدا و امام راحل (ره) از وظایف اصلی است و اختلاف نظر بین گروه ها و احزاب نباید ما را به سستی و عداوت بکشاند.

جمال زاده اضافه کرد: مردم همدلی خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه هدایت های امام راحل (ره) به اثبات رسانده اند و هم اینک نیز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری دراین مسیر برای دفاع از خاک کشور ایستاده اند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هم اینک درجایگاه علمی بسیار مطلوبی قراردارد که در سطح بین الملل نیز مطرح است.

جمال زاده با تاکید بر این که این دانشگاه در توسعه همه جانبه کشور نقش موثری دارد گفت : هم اینک 70 هزار عضو هیات علمی و بیش از یک میلیون و 500 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های آزاد سراسرکشور به فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی مشغول هستند.

وی افزود: پیام شهدا همواره به همه ما ایستادگی، مقاومت و پیروی از منویات رهبری است که دراین ارتباط جامعه دانشگاهی همیشه پیشگام است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار