کد خبر: ۴۲۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 12 May 2017

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: نامزدهای انتخابات باید رقابتی سالم، منطقی و به دور از هرگونه تخریب با یکدیگر داشته باشند.

به گزارش ایسنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) افزود: از همه کاراهایی که بشر انجام می‌دهد از اعمال  حج، از روزه گرفتن، از جنگ در برابر دشمنان اسلام، سخت تر انتظار برای ظهور فرج نازنین عالم مهدی موعود است.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: زمانی ظهور فرج پایان خواهد یافت که جامعه به خط پایان خودش برسد و یاس و ناامیدی همه جارا فرا بگیرد زمانی که دیگر کسی دستش به جایی نرسد آن زمان است که باید با صبر منتظر ظهور مهدی موعود (عج) باشیم.

آیت الله سلیمانی در ادامه افزود: با توجه به زمان اندکی که به انتخابات مانده وظیفه ما این است که با توجه به مناظره آخر بتوانیم نامزد مورد نظر و اصلح خود را انتخاب کنیم و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای جلوهای ویژه ای به انتخابات دهیم. 

وی تاکید کرد: کاندیداها باید صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش قرار دهند و نصیحت‌ها را عمل کنند به نظرات مردم ایمان داشته باشند، صادق و روراست باشند و برای سالم بودن انتخابات تلاش کنند. 

امام جمعه زاهدان گفت: نامزدها باید برای پیشرفت کشور قدم بردارند، باید پایبند به اقتصاد مقاومتی باشند، باید برای آرامش مردم و رفاه حال این مردم عزیز همیشه در صحنه تمام تلاش خود را انجام دهند تا کشوری سربلند در برابر کشورهای ابر قدرت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات نظام، مردم و کشور نگاهمان باید به ظرفیت ها و استعدادهای داخل کشور باشد و نامزدهای انتخابات باید قول دهند این نگاه را داشته باشند.

امام جمعه زاهدان گفت: انتخابات قله ای برای پیشرفت است نامزدها از وعده غیرعملی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید فرامین و فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات نصب العین همگان باشد و مردم و مسئولان براساس این رهنمودها عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار