مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ملی حفاری
استقبال سازندگان داخلی و خارجی از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور کم نظیر است
کد خبر: ۴۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 09 May 2017
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: استقبال سازندگان داخلی و خارجی از  بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور کم نظیر است.

مهدی عرشیان در حاشیه کار این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است، افزود: با توجه به رفع محدودیت ها و اجرایی شدن برجام، استقبال شرکت های بین المللی از جمله اروپایی، آسیایی برای حضور در ایران، نمایشگاه امسال را در قیاس با سال های گذشته متمایز کرده است.

وی اظهار کرد: در سه روز نخست فعالیت این نمایشگاه بیش از  250 شرکت داخلی و دانش بنیان و افزون بر  70 شرکت خارجی در غرفه شرکت ملی حفاری ثبت نام و در نشست با کارشناسان این شرکت راه های توسعه همکاری ها را بررسی کردند.

عرشیان گفت: همچنین جلسات فنی متعددی با حضور متخصصان ملی حفاری و نمایندگان شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات تشکیل که در آن توانمندی های و ظرفیت های صنعت حفاری در بخش های عملیاتی و پشتیبانی مطرح شد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: نمایندگان شرکت های سازنده با تشریح توانمندی خود خواهان همکاری در زمینه های خدمات فنی تخصصی با تکنولوژی روز و همچنین فروش محصولات تولیدی خود با فناوری های پیشرفته به کشورمان شدند.  

وی گفت: از جمله این شرکت ها می توان به شرکت های از کانادا، آلمان و نروژ اشاره کرد و این در حالی است که علاوه بر این کارشناسان شرکت های دانمارکی و فنلاندی نیز خواستار  ارائه محصولات خود به ایران هستند.

عرشیان افزود: نشست مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل شرکت با سفیر و مدیرعامل شرکت نفت کرواسی، هیئت های نفتی از قزاقستان، عمان، عراق، کره جنوبی، چین، هند و  هلند از دیگر برنامه های سه روز گذشته بود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در این نشست ها مقرر شد طی جلسات  فنی و تخصصی آتی، برنامه ریزی های لازم انجام و پس از بازدید ها و جلسات در اهواز، زمینه های همکاری مشخص و نهایی گردد.

وی گفت: در این نشست ها یک شرکت ایرانی که قبلا نمایندگی یک شرکت خارجی را  در ایران برعهده داشت، اعلام آمادگی کرد که مجموعه کامل شیرهای فشار شکن با توان 10 هزار پوند بر اینچ مربع (پام) را به طور 100 درصد بومی سازی و به شرط  دریافت وجه پس از آزمایش های میدانی در اختیار این شرکت بگذارد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: مهدی عرشیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار