رییس ستاد انتخاباتی "رییسی" در استان کرمانشاه مدعی شد، روحانی با دست خالی که دارد و با حضور ضعیفش در مناظرات به اولین رییس جمهور چهارساله ایران تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،  عبدالرحیم بنکداری با اشاره به آغاز کار ستادهای انتخاباتی آقای رییسی در سطح استان، گفت: در تمامی شهرستان‌ها ستاد انتخاباتی خواهیم داشت و هم اکنون در همه شهرستان‌ها بجز یکی دو شهرستان، ستادها فعال هستند.

وی با بیان اینکه هزینه‌ آنچنانی برای ستادهای آقای رییسی انجام نخواهد شد، گفت: عمده ستادها مردمی است و با پول مردم اداره می‌شود و در تلاشیم تا نشان دهیم بدون ریخت و بپاش و خرج‌های گزاف هم می‌توان تبلیغات کرد.

بنکداری تصریح کرد: مردم آنقدر آگاه هستند که به شام و نهار رای نمی‌دهند و به برنامه‌ها و افکار کاندیدای خود توجه دارند و تلاش ما هم تشریح هر چه بهتر برنامه‌های آقای رییسی و معرفی بیشتر و بهتر ایشان به مردم است.

مردم کوچک شدن سفره زندگی‌شان را می بینند، نه عدد و رقم

این مسئول به وضعیت نامناسب کشور به ویژه در زمینه اقتصادی اشاره کرد و افزود: برای مردم دادن عدد و رقم مهم نیست. آنها تغییرات سفره زندگی خود را به خوبی حس می‌کنند و متوجه می‌شوند.

وی افزود: مردم می‌بینند سفره آنها کوچکتر شده، آنها جوانان بیکار خود را می‌بینند. کاسبان نیز رکود و کسادی بازار را مشاهده می‌کنند و مردم را نمی‌‎توان با عدد و رقم قانع کرد.

بنکداری ادعا کرد: اینکه مسئولین دولت در مناظرات بر روی اینکه چه کارهایی باید در آینده انجام شود تمرکز می‌کنند، خود گویای این است که طی این چهار سال کاری نکرده اند. آنها از کارنامه و رزومه کاری خود در این چهار سال نمی‌گویند و زمانی که کاری از دستشان برنمی‌آید، اقدام به رقیب هراسی می‌کنند.

رییس ستاد رییسی در استان کرمانشاه به دوقطبی سازی‌های ساختگی و واهی توسط مسئولین دولت فعلی همچون دو قطبی سازی "چنگ و صلح" و "غم و شادی" نیز در مناظرات اشاره کرد و افزود: مسئولین دولت فعلی از آنجا که هیچ دستاوردی در این چهار سال نداشته‌اند، تلاش دارند مردم را از اوامر واهی بترسانند  و این درحالی است که سایه جنگ در صورت عدم 
حضور مردم در صحنه نزدیک شده و همواره حضور مقتدرانه مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب بوده که سایه جنگ را از سر این کشور دور نگه داشته است و نه چیز دیگر.

دولت "رییسی" دولت "تغییر" است

وی با تاکید بر اینکه دولت رییسی دولت "تغییر" خواهد بود، گفت: همانگونه که آقای رییسی هم در مناظرات عنوان کردند، روند دولت او  نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود 
است، دولت او بدنبال تغییر اوضاع و کارها به نفع مردم است.

بنکداری در ادامه به برنامه محور بودن دولت آینده رییسی اشاره کرد و افزود: از ماه‌ها پیش تیم قوی و بسیار گسترده‌ای در حال برنامه ریزی هستند و به دقت مشکلات کشور را رصد 
کرده‌اند و برنامه های دولت آقای رییسی در قالب کتابچه‌ای تنظیم شده است.

"روحانی" اولین رییس جمهور چهارساله ایران خواهد بود

رییس ستاد رییسی در استان کرمانشاه در خصوص پیش بینی نتیجه انتخابات نیز گفت: عمکرد دولت و از طرفی حضور ضعیف و دست خالی آنها در مناظرات کار را برای دولت یازدهم و 
استمرار دولت آنها سخت کرده است.

وی افزود: این شرایط و نظرسنجی‌های متعدد که از کاهش آرای روحانی و افزایش آرای قالیباف و رییسی حکایت دارد، نشان می‌دهد که روحانی رییس جمهور دوازدهم نخواهد بود و به 
اولین رییس جمهور چهارساله ایران تبدیل می‌شود.

 وی با بیا اینکه استمرار وضع موجود به ضرر کشور و مردم خواهد بود، گفت: آقایی رییسی با شعار تغییر آمده‌اند ومی‌خواهند تغییری در اوضاع کشور به نفع مردم ایجاد کنند.

بنکداری در خصوص حمایت برخی اصولگرایان معتدل از روحانی گفت: اگر تعداد معدودی اصولگرایان به اسم و عناوین مختلف از آقای روحانی حمایت کرده اند، این طرف را هم باید دید 
که جمع کثیری از اصلاح طلبان به ستاد آقای رییسی پیوسته و در استان های مختلف برای ایشان ستاد تشکیل داده اند.

وی افزود: بسیاری اصلاح طلبان به اشتباه خود در حمایت از آقای روحانی پی برده اند و هم اکنون با حمایت از آقای رییسی می خواهند این اشتباه را جبران کرده و این ذهنیت منفی را از ذهن مردم پاک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار