رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کرایه تاکسی های شهر تهران به دلیل تک نرخی شدن قیمت سوخت افزایش نخواهد یافت.
کد خبر: ۴۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 31 May 2015
به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در اواخر سال گذشته اضافه بهای سوخت در رقم 20 درصدی افزایش کرایه ها پیش بینی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران می خواهیم میزان افزایش بهای بنزین و تناسب آن با نرخ کرایه های تاکسی را بررسی کنند.

چمران گفت: اگر نیاز به افزایش کرایه تاکسی ها وجود داشته باشد باید با شیب ملایم اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر هیچ افزایش قیمتی بر کرایه تاکسی ها نخواهیم داشت چرا که بلافاصله بعد از افزایش نرخ سوخت نباید کرایه تاکسی ها و حمل و نقل عمومی را افزایش داد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: باید اقدامی برای تشویق مردم به استفاده از تاکسی ها انجام شود.

وی در این جلسه با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: امیدوارم نسل جوان کشور با قدرت و اقتدار در مسیر انقلاب با شناخت بیشتر گام بردارد تا به پیروزی بزرگ و نهایی دست یابند.

چمران ادامه داد: دانشمندان ایران اسلامی در عرصه هسته ای و در سایر عرصه ها نیروهای جوانی بودند که در برابر ابرقدرت ها و کشورهایی که انحصار طلب و سلطه گر بودند قد بر افراشته و موفق شدند. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به 10 خردادماه و روز جهانی بدون دخانیات گفت: صحبت از ضررهای دخانیات و اینکه چه اثرات مخربی برای انسان دارد بسیار است و باید تلاش شود تا هر روز، روز بدون دخانیات باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار