سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس؛
تبلیغات انتخابات باید به‌دوراز هرگونه تخریب و مسائل حاشیه‌ای بوده و مردم درباره روش‌های نادرست جمع آوری رأی هوشیار باشند.
کد خبر: ۴۱۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 01 May 2017
به گزارش تابناک البرز؛ حمید احدی، اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیست و یکم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان فردیس با تأکید بر رعایت مفاد قانونی تبلیغات از سوی کاندیداها، گفت: این مهم به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بستگی دارد نامزدها می‌توانند در زمان تبلیغات با ارائه برنامه‌ها، سیاست‌ها و توانمندی‌های خود در مشارکت بیشتر مردم نقش داشته باشند.

تبلیغات به‌دور از تخریب و مسائل حاشیه‌ای باشد
احدی با اعلام اینکه تبلیغات باید به‌دوراز هرگونه تخریب و مسائل حاشیه‌ای باشد، بیان کرد: تبلیغات باید به حضور پرشور و حداکثری مردم باسلیقه‌های مختلف سیاسی در پای صندوق‌های رأی بی انجامد.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و التزام به قانون در تبلیغات نامزدهای این دوره و رعایت حقوق شهروندان در زمان تبلیغات، گفت: کاندیداها اجازه ندارند پیش از موعد تبلیغات در فضای مجازی فعالیت‌های تبلیغاتی انجام دهند.

نصب تبلیغات در مراکز دولتی ممنوع است

سرپرست فرمانداری فردیس در ادامه با اشاره به اینکه نصب هرگونه تبلیغات در مراکز دولتی و در اماکنی که منع تبلیغاتی دارد ممنوع است، عنوان کرد: شهرداری در این رابطه محل‌هایی را برای کاندیدها مشخص خواهد کرد.

وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه حضور تک‌تک افراد پای صندوق‌های رأی در سرنوشت کشور تأثیرگذار است، گفت: از مردم می‌خواهیم با آگاهی کامل، کاندیداهای اصلح را انتخاب کنند.

انتخاب فرد اصلح بر اساس ارائه برنامه 
احدی با اشاره به اینکه حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است، اظهار کرد: حضور مردم با آگاهی کامل از برنامه‌های کاندیداها به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.

وی در ادامه افزود: از مردم می‌خواهیم تا در مقابل کاندیداهایی که از روش‌های نادرست اقدام به جمع‌آوری رأی می‌کنند، هوشیاری کامل داشته باشند.

احدی خاطرنشان کرد: مردم برای پیشرفت شهرستان از انتخاب بر اساس قومیت‌گرایی پرهیزکرده و  برنامه‌های ارائه‌شده از سوی کاندیداها را در نظر بگیرند و انتخاب فرد اصلح را سرلوحه کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار