مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از هفتمین برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،معصومه حسنی خونسار، از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این جشنواره از سلسه برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا اول تیر ماه امسال به جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌ها عمومی کشور مراجعه کنند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را اول تا ۱۱ مرداد ماه مصادف با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) اعلام کرد.

حسنی خونسار، از اهدای جوایز نفیسی  به برترین‌ای این جشنواره از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد و گفت: ۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان در این جشنواره اهدا خواهد شد. هم‌چنین در بخش خانوادگی نیز به ۸ خانواده جوایزی از ۷.۵  میلیون ریال به پایین اهدا خواهد شد.

 وی برگزاری این جشنواره را گامی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن این فرهنگ در خانواده‌ها عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزاری جشنواره فوق را یکی از اقدامات حماتی نهاد کتابخانه ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی برشمرد و گفت: نهاد کتابخانه ها متولی اصلی در این زمینه است و برنامه‌های متعددی در طول سال به این منظور اجرا می‌کند.

حسنی خونساری بار دیگر جشنواره کتابخوانی رضوی را یک رویداد بزرگ و مهم در این حوزه برشمرد و ابراز امیدواری کرد، جشنواره هایی از این دست بتواند نرخ کتاب و کتابخوانی 
در جامعه را ارتقا دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار