کشتی‌گیر جوان سمنانی:
کشتی‌گیر جوان سمنانی گفت: همه مدیران کل فقط شعار می‌دهند و اتفاقی در کشتی سمنان نیفتاده است.
کد خبر: ۴۱۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 30 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، یاسر نوروزی کشتی‌گیر جوان سمنانی عصر امروز در جمع شماری از دست‌اندرکاران کشتی استان سمنان که با حضور دبیر فدراسیون کشتی، پیشکسوتان کشتی این استان و مسؤولان این رشته در سالن اجتماعات اداره کل و ورزش و جوانان سمنان برگزار شد، از وضع ورزش کشتی در استان سمنان و روند ثابت و یکنواخت این رشته در استان انتقاد کرد.

وی گفت: همه مدیران کل ورزش و جوانان استان سمنان فقط شعار می‌دهند و در کشتی سمنان اتفاقی نیفتاده است.

این کشتی‌گیر جوان سمنانی با بیان اینکه خانه کشتی از پنج سال قبل با مشکل و نداشتن مربی مواجه است، ادامه داد: هیچ کس پیگیر این قضیه نیست و فقط به حرف زدن بسنده می‌شود و اگر مسؤولی است، باید پیگیری شود.

به گزارش فارس؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در پاسخ به این انتقاد و اعتراض گفت: اعتبارات این رشته محدود است و منابع بر اساس برنامه تعریف می‌شود.

فرزاد فتاحی ادامه داد: بیشترین جلسات ما برای اجرای برنامه‌های کشتی بوده است و پیگیر مسائل هستیم.

وی با بیان اینکه معاون اداره کل ورزش و جوانان سمنان پیگیر امور است، ادامه داد: با وفاق و همدلی، مشکلات از سر راه برداشته خواهد شد و کشتی استان سمنان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

در این نشست، عملکرد هیأت کشتی استان سمنان مورد ارزیابی قرار گرفت؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های سرپرست هیأت کشتی استان سمنان، خواستار توجه بیشتری از سوی فدراسیون کشتی کشور به سمنان شد.

وی خواستار اعزام چند تیم کشوری به استان سمنان شد و گفت: هم‌زمان با برگزاری مسابقات چندجانبه در کشور، چند تیم برگزیده کشوری برای تبادل تجربیات باید میهمان استان سمنان شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار