مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز به همراه مسئولان واحدهای بهداشت محیط، بهبود تغذیه، سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد، از یک مرکز توانبخشی و نگهداری کودکان مبتلا به اوتیسم بازدید کرد
کد خبر: ۴۱۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 30 April 2017
مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز به همراه مسئولان واحدهای بهداشت محیط، بهبود تغذیه، سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد، از یک مرکز توانبخشی و نگهداری کودکان مبتلا به اوتیسم بازدید کرد.

شریفی ضمن بازدید از محل نگهداری کودکان، اتاقها، محوطه و آشپزخانه  و... با مسئول مرکز در مورد مشکلات موجود به گفتگو پرداخت.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به لزوم درک نیازهای این گروه از کودکان و  رسالت مرکز بهداشت در تامین و ارتقای سلامت همه گروههای سنی  و همه ی افراد جامعه تحت پوشش، افزود:  اعزام روانشناس جهت مشاوره در مورد مشکلات رفتاری کودکان، اعزام کارشناس تغذیه با هدف ارائه برنامه ی غذایی  سالم، رایزنی و هماهنگی با دانشکده دندانپزشکی جهت انجام فلوراید تراپی و معاینه و درمان ، بازدید منظم و مستمر کارشناسان بهداشت محیط، از جمله  مواردی است  که  در راستای  خدمت به کودکان مبتلا به اوتیسم در آن مرکز ، ارایه و انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: هریک از سازمانها  و نهادهای دولتی و غیر دولتی با مشارکت یکدیگر، سهم خویش را در ارتقای سلامت و  کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اوتیسم ادا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار