مسئوول بسیج دانشجوئی مازندران گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی با محوریت انتخابات در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران برگزار می‌‍‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 28 April 2017
خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران شهرام نوری از آمادگی بسیج دانشجوئی مازندران برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این ارتباط با همکاری دفاتر بسیج دانشجوئی انجام شد.
 
وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی، مجموعه ای انقلابی است که در راستای اهداف عالی نظام و انقلاب تلاش و فعالیت می کند، افزود: بسیج دانشجویی در انتخابات نیز به دنبال ایجاد فضای عادلانه جهت انعکاس تمامی سلایق کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دانشگاه ها می باشد.
 
نوری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال تاکید کرد: مشکل جوانان امروز ،آینده کاری و شغلی آنهاست که رئیس جمهور آینده باید به مسئله اشتغال جوانان و ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنعت و تولید توجه لازم را داشته باشد.
 
وی افزود: بالا بردن کیفیت آموزشی عالی در دانشگاهها،مبارزه با مدرک‌گرائی یکی دیگر از نیازهای مراکز آموزش عالی است.
 
مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به توانمندی علمی و فکری جوانان دانشجوی انقلابی ایران اسلامی گفت: نگاه به درون و اتکا به توانمندی جوانان از جمله درخواست های دانشجویان از رئیس جمهور آینده است.
 
وی ادامه داد: دانشجویان و جوانان ایران اسلامی،جوانان انقلابی مومن و استکبارستیز هستند که در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی کارهای ارزنده ای را انجام داده اند و این راه را با قدرت ادامه می دهند.
 
نوری گفت: با استفاده از این ظرفیت عظیم نیروی انسانی،تحصیل کرده،مومن و متعهد می توانیم ایرانی سربلند و آباد داشته باشیم.
 
مسئول بسیج دانشجویی مازندران ضمن تشکر از روسای اکثر دانشگاه‌هایی که همکاری لازم جهت ایجاد فضای پرشور انتخاباتی در دانشگاه‌ها را داشتند از برخی دانشگاه‌ها انتقاد کرد و افزود: از معدود روسای دانشگاه هایی که به دنبال ایجاد فضای بسته سیاسی در دانشگاه ها هستند و از هر نقدی فرار می کنند انتقاد دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار