معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به منظور محافظت از سپرده‌های مردمی، هرگونه تبلیغات بانک‌ها و مؤسسات مالی، مراکز لیزینگ و صرافی های فاقد مجوز از بانک مرکزی ممنوع است.
کد خبر: ۴۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳ 31 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مهدی توکلیان در گفت و گویی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برای جلوگیری از در خطر قرار گرفتن سپرده‌های مردم، فعالیت تبلیغاتی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، صندوق های قرض الحسنه، صرافی ها و شرکت های لیزینگ فاقد مجوز و در شرف تاسیس، اعم از تبلیغات مستقیم و مشارکتی در نشریات و خبرگزاری ها و دیگر رسانه ها غیر مجاز و ممنوع اعلام شده است.

وی با تاکید بر لزوم اخذ مجوز برای آگهی تبلیغاتی مراکز ذکر شده ابراز داشت: این موسسات و مراکز در صورت نداشتن مجوز از بانک مرکزی، مجاز به تبلیغات شهری نیستند، به همین منظور کانون های آگهی و تبلیغاتی و رسانه ها از پذیرش آگهی مراکز غیر مجاز خودداری کنند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه فهرست بروز شده تمامی بانک‌ها و موسسات دارای مجوز در سامانه بانک مرکزی به نشانی www.ebi.ir قرار دارد، گفت: با ساماندهی تبلیغات در تمامی عرصه ها، امید می رود ایجاد وحدت رویه و حفظ و افزایش اعتماد عمومی به تبلیغات را در سطح استان شاهد باشیم.

توکلیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن نیمه شعبان، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ولی عصر(عج)، گفت: با توجه به همزمانی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، طبق مصوبه ستاد مرکزی مراسم ارتحال، در تمامی اطلاع رسانی ها و تبلیغات شهری عبارت «بزرگداشت حضرت امام(ره)» به جای عبارت «سالگرد ارتحال امام(ره)» استفاده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار