به منظور فضاسازی شاد و متنوع در ایام سالروز میلاد امام زمان (عج)،7 هزار پرچم‌ در ابعاد مختلف در بین تشکل‌های فرهنگی مشهد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 30 May 2015
به تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی تا انقلاب مهدی(عج)، محصولات فرهنگی متنوعی برای روز نیمه شعبان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به فضاسازی شهر با پرچم‌های ساتن، توزیع کتاب کار مبلغ، پوستر و فلش کارت اشاره کرد.

تولید و توزیع 7 هزار پرچم ساتن متوسط، 300 پرچم ساتن بزرگ، 10 هزار پرچم خودرویی از جمله برنامه‌های واحد انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به منظور زیباسازی فضای شهری و همچنین تولید 3 هزار پرچم سه گوش، 500 پرچم عرضی مخمل و 10 هزار سربند از دیگر برنامه‌های فضاسازی شهری در ایام نیمه شعبان در راستای اجرای بهتر برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.

7 عنوان سرود و کلیپ نیز برای جشن‌های نیمه شعبان تولید می‌شود، همچنین تشکل‌ها برای اجرای برنامه‌های خود می‌توانند از کتاب «کار مبلغ» به منظور ترویج فرهنگ مهدوی بهره‌مند شوند به همین منظور هزار نسخه کتاب «کار مبلغ» تولید شده که به تشکل‌ها و مساجد برگزار کننده جشن‌های نیمه شعبان اهدا می‌شود.

تولید 500 عدد شابلون نیز یکی دیگر از محصولات فرهنگی این ایام خواهد بود که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده 10هزار نسخه کتاب کودک تولید و خریداری شده است تا کودکان هر چه بیشتر با فرهنگ مهدوی آشنا شوند.

از دیگر برنامه‌های اجرای تئاترهای خیابانی و پاتوق‌های سرود است که در ایستگاه‌های شور و انتظار تشکل های فرهنگی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار