رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه، از درخشش سینماگران جوان استان در عرصه های ملی با کسب ۶ تندیس کشوری در سال گذشته خبر داد و خواستار حمایت بیش از پیش متولیان امر از فعالان این عرصه شد.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کامران رضایی رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه، در دیدار هنرمندان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وسایل و امکانات ما در سینمای جوان بسیار محدود است. 

وی با ابراز تأسف از به روز نبودن تجهیزات و امکانات متناسب با تکنولوژی حال حاضر و پیشرفت های به وجود آمده در حوزه سینما، اظهار کرد: آخرین جشنواره منطقه ای که برگزار کردیم در سال 74 بود که نشان از بی توجهی مسئولین و بی انگیزگی هنرجویان دارد.

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه، با اشاره به استعدادهای سینمایی در استان، ابراز کرد: هنرجویان این انجمن بسیار توانمند هستند و با همین شرایط چندین انیمیشن به جشنواره های خارج از کشور ارائه کرده و چند فیلم مستند نیز برای شبکه سراسری مستند سیما کار شده است. 

رضایی، همچنین از درخشش سینماگران جوان استان در عرصه های ملی با کسب 6 تندیس کشوری در سال گذشته خبر داد و خواستار حمایت بیش از پیش متولیان امر از فعالان این عرصه شد. 

این گزارش می افزاید، سعید چراغی از هنرمندان فعال سینما در استان، نیز به طرح مشکلات این حوزه پرداخت و گفت: هر هنری نیاز به یکسری سازماندهی و حمایت دارد.

 وی با اشاره به فعال بودن چندین شرکت سینمایی و فیلم سازی در کرمانشاه و کشب رتبه های ارزنده در جشنواره های ملی و بین المللی، از عدم حمایت و توجه مسئولین به فعالین عرضه ابراز نارضایتی کرد و گفت: مهمترین دلیلی که هنرمندان ما پایتخت را برای رشد و پیشرفت و ادامه فعالیت خود انتخاب می کنند همین بی مهری هاست.

 این فعال فرهنگی، گفت: در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با وجود اینکه شبکه استانی داریم و پتانسیل بالایی برای تولید آثار سینمایی (تاریخی، مستند و...) وجود دارد، اما هیچ تحقیق و پژوهشی در این زمینه وجود ندارد و توجهی به طرح ها و افراد کارآمد نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار