مدیرکل پایانه‌های حمل و نقل خراسان رضوی گفت: افزایش سرویس‌های مشهد-قم همزمان با ایام نیمه شعبان در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷ 30 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جواد وحدتی‌فرد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: برای نیمه شعبان، شرکت‌های اتوبوسرانی مشهد جابه‌جایی مسیر مقصد اتوبوس‌ها به سمت قم را در نظر گرفته‌اند تا زائران این شهر مقدس در مسجد جمکران حاضر باشند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: روزانه 16 تا 18 دستگاه اتوبوس برون‌شهری به سمت شهر مقدس قم حرکت می‌کنند و در سال گذشته و در ایام منتهی به نیمه شعبان افزایش 30 درصدی اتوبوس‌ها را داشتیم و روزانه 27 دستگاه اتوبوس به سمت شهر مقدس قم اعزام شدند.

وحدتی‌فرد گفت: امسال هم این آمادگی وجود دارد تا سرویس فوق‌العاده و معادل 30 درصد ظرفیت روزانه را به سمت شهر مقدس قم و در روزهای منتهی به نیمه شعبان، سالروز میلاد فرخنده امام زمان(عج) داشته باشیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته این امکان را فراهم می‌کنیم که عاشقان و دلدادگان به قائم آل محمد(ص) حضرت مهدی(عج) بتوانند در این ایام مبارک و نورانی در مسجد جمکران حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار