نماینده مردم سمنان در مجلس خبر داد
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: بنیاد برکت ساخت 14 مدرسه را در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان سمنان در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۴۰۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، احمد همتی امروز اظهار کرد: عملکرد بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سراسر کشور نشان‌دهنده عزمی جدی برای مقابله با محرومیت و تلاش برای آبادانی بیش‌تر ایران اسلامی است.

وی پیرامون عملکرد بنیاد برکت در استان سمنان با اشاره به سابقه چندین ساله فعالیت و تلاش این بنیاد در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم استان اظهار داشت: عملکرد بنیاد برکت در سراسر کشور نشان‌دهنده عزمی جدی برای مقابله با محرومیت و تلاش برای آبادانی بیش‌تر ایران اسلامی است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر بنیاد برکت ساخت 14 مدرسه را در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان سمنان در دستور کار قرار داده که 86 کلاس درس و چند هزار دانش‌آموز را در مراکز آموزشی مورد پوشش قرار می‌دهد، گفت: تلاش‌ها و اقدامات بنیاد برکت در مدرسه‌سازی، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و کمک به روستاییان و کشاورزی بسیار چشم‌گیر و امیدوارکننده است.

همتی به مشارکت بنیاد برکت در پنج طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 499 میلیارد ریال به‌منظور اشتغال‌زایی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: مشارکت در دو طرح از این پنج طرح همچنان ادامه دارد و مشارکت در یک طرح اقتصادی جدید با ظرفیت سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال نیز توسط بنیاد برکت در دست اقدام است.

وی از مسؤولان بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواست که با حضور بیشتر در استان سمنان و برگزاری نشست با شهرداران و فرمانداران با مشکلات و مسائل این استان آشنا شوند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی مشکلاتی همچون کمبود مراکز آموزشی و بهداشتی، عدم توسعه روستایی و کشاورزی در استان را یادآور شد و بیان داشت: بسیاری از مناطق محروم کشور نیاز جدی به خدمت‌رسانی جهادی و بی‌منت بنیاد برکت دارند و امیدواریم که با همکاری همهٔ بخش‌ها این امر امکان‌پذیر باشد.

برچسب ها: نماینده سمنان ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار