فرمانده انتظامي استان از توقیف چندین محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان کنگاور طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 05 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نام « اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »، منویات معظم له در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان کرمانشاه قرار گرفته است.

وي افزود: در همین راستا عوامل انتظامی شهرستان کنگاور به عنوان یکی از مبادی بسیار مهم ورود کالای قاچاق به استان کرمانشاه، در ایام تعطیلات نوروز با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند چندین محموله بزرگ کالای را توقیف کنند.

مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: در این راستا 13 تن و 300 کیلوگرم تخمه آفتابگردان، 10 تن و پانصد گیلوگرم نخود، 25 هزار و 349 قلم انواع کالای پزشکی، پنج هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و 500 ثوب انواع البسه، 75 دستگاه تلویزیون، 250 هزار نخ سیگار و 36 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سردار امان اللهی به دستگیری 16 نفر قاچاقچی و توقیف 10 دستگاه خودرو در این زمینه اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار