سخنگوی اورژانس مازندران، از مصدوم شدن ۱۰ نفر بر اثر آتش‌سوزی در یک تالار عروسی در منطقه درویش‌خیل جاده آمل به بابل خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 30 March 2017

«زکریا اشکپور» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت ۲۳ و ۲۳ دقیقه چهارشنبه ۹ فروردین‌ماه، خبر وقوع حادثه  آتش‌سوزی در یک تالار عروسی به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در یک تالار عروسی در جاده آمل به بابل در منطقه درویش‌خیل اتفاق افتاد و پس از اعلام اینکه در تماس‌ها گفته شد تعداد مصدومان زیاد هستند ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه ۱۰ نفر به دلیل استنشاق دود برخواسته از قسمت زیرزمین به طبقات فوقانی دچار تنگی نفس و مشکلات تنفسی شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران، گفت: ۸ نفر مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های امام رضا و ۱۷ شهریور آمل منتقل و ۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

این مسئول، یادآور شد: در اولین دقایق بروز این حادثه یحیی صالح طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران برای بررسی موضوع و مدیریت در صحنه حادثه و نقل و انتقال سریع مصدومان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار