کد خبر: ۳۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 28 March 2017
 به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد در زمینه فوتبال ساحلی پیشرفت چشم گیری داشته، گفت: زمینه توسعه بیش از پیش ورزش در استان یزد فراهم شود.

سید محمد میرمحمدی  در آیین افتتاحیه مسابقات جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: توسعه ورزش در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید سعی کنند امکانات ورزشی را در اختیار جوانان قرار دهند، گفت: استان یزد استعدادهای بسیار زیادی در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی دارد و باید سعی کنیم از این استعدادها به بهترین نحو استفاده نماییم.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: توجه به این استعدادها زمینه‌ای فراهم می‌کند که علاوه بر کسب قهرمانی و افتخار در ورزش‌های مختلف توسط جوانانمان، زمینه دور شدن آنها از آُسیب‌های اجتماعی هم فراهم شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه این مسابقات برای استان یزد ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید، گفت: یکی از رشته‌هایی که در استان یزد به صورت بسیار پررنگ موفق بوده و توانسته یزد را در کشور و جهان معرفی کند، فوتبال ساحلی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون استان یزد در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی به موفقیت‌های خوبی دست یافته ولی هنوز راه بسیاری باقی مانده و باید مسئولان تلاش بیشتری برای کسب موفقیت داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار