اعلام وضعیت جوی و ترافیکی راههای مواصلاتی کشور
کد خبر: ۳۹۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 25 March 2017
به گزارش تابناک رضوی ،پلیس راهور ناجا،محدودیتهای ترافیکی و وضعیت جوی کشوررا اعلام کرد.
بارش برف:
استان‌های اصفهان، قم و اکثر محورهای هرمزگان، محور گرمسار - سمنان در استان سمنان، محورهای انار - یزد و بافت - کرمان در استان کرمان، محور یزد - نائین در استان یزد و محور باغچه - تربت حیدریه در استان خراسان رضوی ادامه دارد.
بارش باران 
در محور قوچان - درگز در استان خراسان رضوی، محور سوادکوه محدوده گدوک، محور کندوان محدوده هزارچم و محور هراز محدوده امامزاده هاشم در استان مازندران
محورهای مسدود کشور:
محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل،محور سرو آباد-پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،محور سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد،محور شیراز-جهرم در استان فارس،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان،محور استهبان- نی ریز در استان فارس،محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان،محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان مسدود هستند.
 سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
در حال حاضر ترافیک در محورچالوس-کرج در بیشتر مقاطع نیمه سنگین ،آزادراه تهران-قم محدوده علی آباد نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.
آخرین وضعیت جوی:
در برخی از محورهای استان های البرز ،تهران ،خراسان رضوی ،خراسان شمالی ،قم ومازندران بارش برف و باران و در برخی از محور های استان های سمنان ،فارس ،مرکزی ،هرمزگان  و کرمان بارش باران را شاهد هستیم.
خمير- لنگه بسته شد.
پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: محور خمير- لنگه در استان هرمزگان به دلیل بارش شديد باران و طغيان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
انسداد محور در استان خوزستان و هرمزگان
پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: اين محورها مسدود شدند:
محور اميديه _ديلم در استان خوزستان به علت ريزش پل(روبروي انبار شركت نفت)  ✅مسير جايگزين محور رامهرمز است. 
محورهاي روستايي ارمك_باوردان و فرعي بندر چابك _ بندر آفتاب به علت بارش شديد باران و طغيان رودخانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار