صبح امروز رخ داد
آتش سوزی در انبارنگهداری و دپوی چوب در شهرستان طرقبه با تلاش بیش از ۲۰ آتش نشان مهار و اطفاء شد.
کد خبر: ۳۹۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد در این رابطه گفت: این حادثه سحرگاه امروز پنجشنبه درپی آتش سوزی انبار چوب در بلوار امام رضا(ع) شهرستان طرقبه اتفاق افتاد و چندین تیم آتش نشانی برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود: پس از حضور در محل و انجام عملیات اطفای حریق با توجه به گسترده بودن این آتش سوزی از طریق شبکه بیسیم از ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد درخواست کمک کرده که با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات ۱۲۵ مشهد، بیش از ۱۵ آتش نشان را از ۴ ایستگاه به همراه چندین دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو توربوفن به این محل اعزام می کند.

محمد جواد سبحانی افزود،: عملیات مهار و کاوش این آتش سوزی که در سوله ای به مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع به وقوع پیوسته بود با مشارکت همکاران آش نشانی طرقبه و آتش نشانان اعزامی از مشهد مقدس تا حوالی ساعت ۸ صبح امروز ادامه داشت .

وی گفت: با توجه به صنعتی بودن محل و نیز چیدمان غیر اصولی مصنوعات چوبی در این انبار و دیگر اقلام قابل اشتعال و سریع الاشتعال ، روند مهار و لکه گیری و کاوش این آتش سوزی با دقت زیاد همراه بود و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد تصریح کرد : با توجه به گستردگی این آتش سوزی ، اعلام علت وقوع حریق نیازمند بررسی های دقیق ترو کارشناسی تر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار