رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در حوادث چهارشنبه آخر سال تعداد ۸۱ نفر بر اثر آتش بازی و استفاده از مواد محترقه مجروح شدند.
کد خبر: ۳۹۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تعداد مصدومین چهارشنبه سوری به ۸۱ نفر رسید.

وی افزود: تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفند آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کل استان به ۸۱ نفر رسید که از این تعداد ۱۵ نفر زن و ۶۶ نفر مرد هستند.

نامدار تصریح کرد: بیشترین آمار مصدومیت از ناحیه دست با ۳۸ مورد است و همچنین ۲۷ نفر از ناحیه چشم، ۸ نفر از ناحیه صورت و ۱۵ نفر از سایر اعضاء دچار آسیب دیدگی شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: در این حوادث بیشترین آمار مصدومیت مربوط به پارگی است با ۳۱ مورد و پس از آن سوختگی با ۳۱ مورد و سایر موارد ۱۸ مورد بوده است.

نامدار تصریح کرد: خوشبختانه در این حوادث هیچ مورد فوتی و قطع عضو گزارش نشده و شدت جراحات وارده نسبت به ۲ سال گذشته کمتر بوده است.

نامدار یادآورشد: در روز گذشته 87 مورد عملیات اورژانسی در سراسر استان انجام شد که 15 مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه سوری بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار