معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور علت فوت زن نیشابوری را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۹۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 12 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از وبدا نیشابور دکتر محمودرضا جمشیدی گفت:خانمی 24 ساله با شکایت از دردکمر و پا به درمانگاه خصوصی سطح شهر مراجعه کرده و پس از دریافت سرم نرمال سالین و آمپول متوکاربامول داخل سرم ترخیص شده است.
وی گفت : با توجه به عدم بهبود درد، صبح روز بعد به متخصص اعصاب داخلی و عفونی بخش خصوصی مراجعه کرده که با تشخیص آبسه های متعدد ناحیه ران و باسن در ساعت 10:30 صبح 16/12/95 به بیمارستان ارجاع داده میشود.
 جمشیدی افزود :در بیمارستان اقدامات تشخیصی و درمانی در اولین فرصت ممکن انجام شده و بیمار باتشخیص فاشئیت نکروزان ( عفونت نسج نرم) ساعت 12:00 به اتاق عمل انتقال می یابد و تحت عمل سنگین دو ساعته، دبرید نسوج نکروزه توسط جراح قرار می گیرد.
وی  تصریح کرد :بیمار پس از عمل به بخش ICU منتقل ، که متاسفانه بعلت سیر بسیار حاد بیماری با افت فشار خون شدید و در تابلوی شوک عفونی فوت میکند.
 جمشیدی گفت : طبق شرح حال همراهیان بیمار ، بیمار سابقه تزریق عضلانی در این دوره درمان در ناحیه مذکور را نداشته است.
فاشئیت نکروزان ( عفونت نسج نرم) بعنوان یکی از عفونتهای نسوج نرم بسیار نادر است که بر اساس نظر اساتید دانشگاه در اغلب اوقات سیر بیماری غیر قابل مهار است.
افزود:خانمی 24 ساله با شکایت از دردکمر و پا به درمانگاه خصوصی سطح شهر مراجعه کرده و پس از دریافت سرم نرمال سالین و آمپول متوکاربامول داخل سرم ترخیص شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
متاسفانه مطلب منتشر شده فقط شرح روند فوت است. علتی ذکر نشده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار