فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: فردی که با فروش زمین موروثی یک میلیارد ریال از برادر خود کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۹۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 11 March 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "همتعلی شکری" در اين باره گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان و طرح شکایتی مبنی بر فروش یک قطعه زمین مسکونی موروثی به مبلغ یک میلیارد ریال بدون اطلاع وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات محلی و کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد ولی با مشاهده ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که با جلب اعتماد برادرش زمین موروثی را به مبلغ یک میلیارد ریال به شخصی به هویت معلوم به فروش رسانده است.

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است، گفت: اعتماد بیش از حد به دیگران ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای آنان به وجود آورد، لذا باید با دقت و حساسیت بیشتری به انجام معاملات اقتصادی پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار