مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: فضای 48000 متری محوطه اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با غرس قریب به 1000 اصله نهال احیا شد.
کد خبر: ۳۹۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 11 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری، مدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد استان کرمانشاه و با همکاری و دریافت نهال رایگان از اداره کل منابع طبیعی کرمانشاه اقدام به غرس 1000 اصله نهال در محوطه اداره کل استاندارد نمودند.

محمودرضا نیازی، مدیر کل استاندارد استان در حاشیه این مراسم با نقل حدیث "هر که درختی را بکارد تا به ثمر برسد، خدا در عوض آن، درختی را در بهشت به او اختصاص می دهد" از سول اکرم صلی الله علیه و آله، اضافه کرد: ایجاد فضای سبز مناسب در محیط اداره کل استاندارد باعث شادابی روحی همکاران و زیبا سازی فضای این اداره کل خواهد شد و امیدوارم که فرهنگ کاشت درخت و حفاظت از آن در جامعه افزایش پیدا کند و ما همواره به چشم یک سرمایه ملی به درختان و مراتع نگاه شود.

ایشان خاطرنشان نمود: البته باید توجه داشته باشیم که کاشت درخت نباید بهانه‌ای جهت هدر دادن آب باشد و در کاشت درختان مدیریتی صورت گیرد که با مصرف کمترین میزان آب بیشترین فضای سبز را داشته باشیم.

نیازی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از عوامل افزایش گازهای گلخانه ای کاهش فضای سبز و قطع درختان است، ادامه داد: امیداریم که با ترویج فرهنگ کاشت نهال بتوانیم بر گسترش فصای سبز و تقویت این سرمایه‎های عظیم در محیط زندگیمان  کمک کنیم.

نیازی در پایان از همکاری همه جانبه مدیر کل و همکاران اداره کل منابع طبیعی که در تمامی مراحل این کار زیبا شامل حفر چاله با بیل مکانیکی، تحویل نهال  و کاشت قریب 1000 اصله نهال از جمله اقاقیا، سرو، پهن برگ، توت و ... در فضایی به مساحت 48 هزار متر مربع در محوطه اداره کل استاندارد استان تشکر و قدردانی نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار