این درمان طبیعی نه تنها دردهای شما را تسکین داده، بلکه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با بازگرداندن الکترولیت ها یک محیط قلیایی در بدن ایجاد می کند.
کد خبر: ۳۹۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 10 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از بیماری های شایع در میان افراد مختلف و در سنین متفاوت سردردهای میگرنی است که این سردردها بدون اینکه منشا مشخصی داشته باشند ، در برخی فواصل زمانی و برخی مواقع در فصول خاص برای برخی افراد عود می کند و با علائمی همچون سردردهای بسیار شدید ، حالت تهوع و ضعف شدید بدنی همراه است.
علم پزشکی درمان خاصی را برای این بیماری مورد نظر ندارد و هرچند برخی داروها به عنوان داروی ضد میگرن معرفی می شوند اما به واقع بیشتر این داروها حالت تسکین دهنده دارند.
باشگاه خبرنگاران جوان با ارائه توضیحاتی در خصوص این بیماری و درمان های پزشکی معمول آن یک درمان بر اساس استفاده از مواد طبیعی را معرفی کرده است که از نظر منبع معرفی شده ، درمانی فوری و قابل اتکا است.
بنابر این گزارش ، توصیه می شود به جای استفاده از داروهای قاتل درد ، به کمک نمک با کیفیت هیمالیا سر دردهای میگرنی خود را در نطفه خفه کنید.
این درمان طبیعی نه تنها دردهای شما را تسکین داده، بلکه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با بازگرداندن الکترولیت ها یک محیط قلیایی در بدن ایجاد می کند.
آب لیمو ترکیب موثر در درمان میگرن است که یک تاثیر باور نکردنی در قلیایی کردن بدن داشته و هنگام ترکیب با نمک صورتی هیمالیا اثر آن چندبرابر می شود.
در این راه درمانی مواد تشکیل دهنده درمان طبیعی میگرن بدین شرح بیان شده است :
½ قاشق چایخوری نمک صورتی هیمالیا
آب نصف لیمو
یک لیوان آب
آماده سازی:
همه شما باید آب لیمو و نمک را در یک لیوان آب ریخته و به هم بزنید، اکنون معجون درمان میگرن شما آماده است و با نوشیدن آن درعرض 30 ثانیه نشانه های بهبود را حس می کنید.
نمک صورتی هیمالیا را بهتر بشناسید
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نمک صورتی از معادن سنگ نمک در منطقه پنجاب پاکستان در نزدیکی کوه‌های هیمالیا استخراج می شود. کمیاب بودن این نمک باعث شده تا تبلیغات فراوانی درباره خواص درمانی آن در سطح جهانی مطرح شود و میلیون ها نفر در سراسر جهان مایل به استفاده از آن باشند.
 
 اگر سردرد میگرنی دارید به این درمان فوری توجه کنید

بر اساس تحقیقات، در صورتی که نمک صورتی اصل باشد، حدود 98 درصد از آن را کلرید سدیم تشکیل می‌دهد و باقیمانده آن نمک خالص بوده که دارای عناصری چون پتاسیم، منیزیم و کلسیم است؛ عناصری که رنگ غیر عادی و زیبایی را به آن می‌بخشد.
برخی خواص نمک صورتی همالیا
در برخی منابع و رسانه ها ، خواص مختلفی برای این نوع نمک اعلام شده است از جمله :
۱) نمک صورتی برای بدن ۸۴ نوع ماده معدنی و ترکیبات بیو فراهم می کند.
۲) موثر در سم زدایی
۳)کاهش سطح فشار خون
۴) آرامش ماهیچه ها و ذهن
۵) محافظت از سینوس ها و شرایط تنفس
۶)بهبود خواب
۷)متعادل کننده سطح اسید و قلیا در بدن
۸) سلامت شریان ها
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردردهای شدید میگرنی آنقدر شایع هستند که بیشتر افراد یا خود یا افرادی از خانواده به آن دچار شده اند اما آنگونه که از تجارب افراد و همچنین توصیه های پزشکان مشخص است ، معمولا این سردردها در شرایط خاص و متفاوتی سراغ افراد می آید که با کنترل این شرایط می توان تا حد زیادی از بروز سردردهای شدید میگرنی جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار